Klachten

Compliment of klacht?

Bespreek uw compliment of klacht met de betreffende zorgverlener
Wij raden u aan rechtstreeks in gesprek te gaan met de betreffende zorgverlener. Zij waarderen het als u uw onvrede in eerste instantie direct met hen bespreekt. Samen kunt u zoeken naar een oplossing. Komt u er niet uit en/of wilt u liever gebruik maken van de klachtenbemiddeling neem dan contact met ons op. Deze praktijk is aangesloten bij de klachtenprocedure van HKN Huisartsen. Klik hier voor meer informatie.

Klachtenformulier
Om u zo snel en goed mogelijk te helpen raden wij u aan gebruik te maken van het klachtenformulier op deze pagina. In dit geval komt uw klacht meteen bij de klachtenfunctionaris terecht, die deze in behandeling neemt. Mocht dit niet lukken, dan kunt u altijd telefonisch contact opnemen.

Als u er met ons of met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de onafhankelijke regionale geschilleninstantie. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie leest u in de patientenfolder_geschil.

Klik hier voor het formulier