Nieuwe werkwijze binnen onze huisartsenpraktijk

Om onze huisartsenzorg toekomstbestendig te maken kunt u vanaf nu 24 uur per dag via onze website een afspraak maken, herhaalrecepten aanvragen, een wijziging doorgeven of een (medische) vraag stellen. Met deze nieuwe, digitale werkwijze kunnen wij de werkdruk verlichten en ons meer richten op onze zorgtaken. Daar profiteert u als patiënt vooral van. Bij spoed kunt u ons uiteraard altijd bellen.

Hoe werkt het?

Als u geen spoed hulpvraag hebt kunt u, zonder in te loggen, het volgende via onze website regelen:

  • Afspraken maken of afzeggen
  • Wijzigingen doorgeven (bijvoorbeeld een adreswijziging)
  • Een (medische) vraag stellen
  • Uitslagen opvragen

Op basis van uw klacht(en) of vraag kijken wij naar een passende oplossing of afspraak, waarna wij vervolgens contact met u opnemen (op werkdagen binnen 24 uur). Het is daarom belangrijk dat u uw klacht zo duidelijk en volledig mogelijk omschrijft.

Welke voordelen zijn er voor u?

  • U kunt 24 uur per dag digitaal contact met ons opnemen
  • U hoeft niet te wachten aan de telefoon
  • U hebt uitgebreid de tijd om uw hulpvraag te omschrijven
  • Wij kunnen u op deze manier beter helpen

Wat moet u weten?

Belangrijk om te weten is dat de praktijk telefonisch alleen nog te bereiken is tussen:

  • 08:00-10:00
  • 11:00-12:00
  • 13:00-14:00

Voor spoed zijn wij altijd bereikbaar.